۱۲ هزار تماس روزانه با ۱۳۷ توسط تهرانی ها | پاسخگویی ۲۴ ساعته در ایام نوروز

معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ از پاسخگویی به روزانه حدود ۱۲ هزار تماس تلفنی شهروندان در سامانه ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، شهرام علیپور در جریان بازدید خبرنگاران از اداره تماس‌های شهروندی سامانه ۱۳۷ در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: در ایام پایانی سال با توجه به استقبال شهروندان از اجرای طرح‌های مختلفی همچون درختکاری که توسط درگاه ارتباطی شهروندی اجرایی می‌شود، با افزایش تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ مواجه هستیم. برهمین اساس در طول یک روز در سه شیفت صبح، ظهر و شب بین ۱۰ تا ۱۲ هزار پیام شهروندی توسط نیروهای سامانه ۱۳۷ پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: ۷۰ نفر نیروی ستادی در طول شبانه روز به همراه ۱۲۰ نیرو در نواحی پاسخگوی شهروندان هستند. ۶۰ درصد از تماس‌های شهروندی در شیفت صبح، ۳۰ درصد در شیفت ظهر و ۱۰ درصد در شیفت شب انجام می‌شود که در این پیام‌ها دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پاسخ داده می‌شود.

معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ اضافه کرد: قریب به ۷۰ درصد تماس‌ها در حوزه خدمات شهری در نواحی و مابقی توسط همکاران ستادی به صورت فوریتی پاسخ داده می‌شود. در ایام اجرای طرح درختکاری ۲۰ هزار تماس در طول این دوره با سامانه گرفته شد و در ایام پایانی سال موضوعاتی همچون بارندگی و حوادث ناشی از آن از مطالبات شهروندی می‌شود و به صورت کلی درخواست‌ها سمت‌وسوی خدمات شهری دارد که این درخواست‌ها بلافاصله به حوزه مربوطه ارجاع می‌شود و پس از رسیدگی نیز پیامک رسیدگی به شهروندان ارسال می‌شود.

علیپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: پس از تغییر و تحول‌های سامانه ۱۳۷ کیفی‌سازی پاسخگویی محقق شده به شکلی که از ساعت ۱۲ شب گذشته تا لحظه ارائه این گزارش ۱۲ هزار تماس شهروندی با سامانه انجام شده و در حال حاضر هیچ شهروندی پشت خط سامانه نداریم. در حقیقت تلاش شده در ترافیک تماس‌ها بیشتر از سه الی چهار دقیقه شهروندان منتظر نمانند.

وی ادامه داد: اگر به هر دلیلی در هنگام پیک تماس‌ها شهروندان پشت خط منتظر بمانند راه‌های ارتباطی دیگر همچون شبکه‌های مجازی و اپلیکیشن «تهران من» زمینه دریافت پیام‌های شهروندی و پاسخ به پیام‌ها را فراهم می‌کند.

معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان تماس‌ها به عنوان مزاحم تلفنی با سامانه ۱۳۷ گفت: مزاحم تلفنی نداریم و در طول سال کمتر از یک درصد تماس‌ها موضوعاتی است که به شهرداری تهران ارتباطی ندارد.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان هستیم و در روزهای تعطیل طول سال نیز پاسخگوی شهروندان هستیم. بسته به مطالبات شهروندی ۸۰ درصد درخواست‌های شهروندان در حوزه فوریتی در زمان کوتاه پاسخ داده می‌شود؛ اما برخی مطالبات ممکن است زمان‌بر باشد ولی نهایتا پاسخ داده خواهد شد.

کد خبر 749719

  • مشخصات ۵ ایستگاه جدید متروی تهران که با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

  • اعلام ساعت فعالیت و قیمت میوه در میادین تره‌بار پایتخت

  • ایجاد ایستگاه‌های خدمات سفر در ۹۰ نقطه از تهران | برگزاری جشن در ۷ نقطه از شهر

  • ۱۲ هزار تماس روزانه با ۱۳۷ توسط تهرانی ها | پاسخگویی ۲۴ ساعته در ایام نوروز

  • اولین تصاویر از آرایش جنگی ناوهای ایران، چین و روسیه

  • تصاویر لحظه آزادسازی کشتی ربوده شده توسط نیروهای نظامی ایران، روسیه و چین | بالگرد متفاوت و وضعیت بازداشتی‌ها را ببینید

  • ببینید | توضیحات سخنگوی وزارت صمت درباره اختلالات سامانه یکپارچه خرید خودرو | تا نفر آخر را ثبت نام خواهیم کرد

  • ببینید | فصل چهارم «زندگی پس از زندگی» روی آنتن می‌رود

  • ببینید | سرنوشت جلسه طولانی شورای عالی کار درباره افزایش حقوق‌ها در سال آینده

  • ۸۰۰ هزار نفر برای جنگ با آمریکا داوطلب شده‌اند | دستور به ارتش ؛ آماده جنگ واقعی شوید

  • تعیین پاداش برای بازداشت یا کشتن سرباز اوکراینی هتک حرمت‌ کننده به قرآن کریم

  • تصاویر لحظه آزادسازی کشتی ربوده شده توسط نیروهای نظامی ایران، روسیه و چین | بالگرد متفاوت و وضعیت بازداشتی‌ها را ببینید

  • تصویر دیده نشده دختر بزرگ سید حسن خمینی در یک مراسم

  • ببینید | دلتنگی مجری داغدار تلویزیون برای دخترش در ویژه برنامه سال تحویل

  • ۸۰۰ هزار نفر برای جنگ با آمریکا داوطلب شده‌اند | دستور به ارتش ؛ آماده جنگ واقعی شوید

  • افزایش قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار در بازار | جدول قیمت‌ها را ببینید

  • تعیین پاداش برای بازداشت یا کشتن سرباز اوکراینی هتک حرمت‌ کننده به قرآن کریم

  • سردار آزمون برای ما دردسرساز است!

  • آمار تماس مردم با ۱۳۷ در پی بارش برف شدید امروز | عمده درخواست‌ها چه بود؟ | نگرانی مردم بابت کارتن خواب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید